Biuro Organizacji Widowni
Krakowskiego Teatru Scena STU 

30-101 Kraków, al. Krasińskiego 16-18
tel./fax 12 422 27 44
e-mail: organizacja.widowni@scenastu.com.pl

Czynne:

Rezerwacje telefoniczne, przedsprzedaż oraz wydawanie biletów opłaconych przelewem: poniedziałek - piątek 9.00 - 17.00
w dni bez spektakli - w godzinach 9.00 - 17.00
w dni ze spektaklami - w godzinach 9.00 - 19.00 lub do rozpoczęcia spektaklu
w soboty i niedziele - na dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu

Przed spektaklami zamkniętymi, premierami i imprezami okolicznościowymi - czynne do godz. 17.00 w dni powszednie, w niedziele nieczynne


Beata Laskowska-Pietroń - kierownik
Paweł Bugno
Numer konta:
BANK MILLENNIUM S.A. o/Kraków
76 1160 2202 0000 0000 6078 9821

Zasady rezerwacji i sprzedaży biletów:

Rezerwacje:

  • Rezerwacje telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00
  • Rezerwacje internetowe przyjmowane są w ciągu 3 dni roboczych i wymagają pisemnego potwierdzenia przyjęcia przez BOW
  • Nie przyjmujemy internetowych rezerwacji w dniu przedstawienia
  • Miejsca przydzielane są według kolejności zgłoszeń. Mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji na widowni, zawsze na korzyść Widzów
  • Nieopłacone w terminie rezerwacje są automatycznie anulowane
  • W przypadku rezygnacji z rezerwacji prosimy o poinformowanie o tym fakcie pracowników BOW
  • Rezerwacje grupowe - powyżej 6 miejsc, przyjmowane są wyłącznie telefonicznie (12/422 27 44) i wymagają pisemnego potwierdzenia przez zamawiającego na formularzu zamówienia (udostepnionym w zakładce "rezerwacje grupowe")
  • Podane przez Państwa personalia wykorzystywane są wyłącznie w celu dokonania rezerwacji i podlegają ochronie zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dn. 29.08.1997 r.

 

Płatności:

  • cennik Teatru nie przewiduje zniżek (ceny biletów podane są przy opisie każdego tytułu oraz w zakładce „cennik”)
  • przedsprzedaż prowadzona jest od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
  • bilety można opłacić gotówką (nie obsługujemy kart płatniczych) lub przelewem
    (w tytule wpłaty proszę podać: datę spektaklu, ilość biletów i nazwisko osoby, która dokonywała rezerwacji)

Dane do przelewu:
Krakowskiego Teatru Scena STU
30-101 Kraków, al. Krasińskiego 16-18

Konto:
BANK MILLENNIUM S.A. o/Kraków
76 1160 2202 0000 0000 6078 9821

Dla przelewów zagranicznych:
IBAN PL 76 1160 2202 0000 0000 6078 9821
S.W.I.F.T.  BIG BPLPW

Faktury:

  • Potrzebę wystawienia faktur pro forma i VAT prosimy zgłaszać na poziomie dokonywania rezerwacji
  • Faktury VAT wystawiane są nie wcześniej jak w dniu odbioru biletów
  • Dla rezerwacji grupowych (powyżej 6 miejsc) wystawiana jest jedna faktura zbiorcza

Karta podarunkowa - voucher

Karta podarunkowa (26.5 KiB)

Karty Rodzinne:

Zasady ogólne

Teatr prosi o zgłaszanie chęci skorzystania z Kart Rodzinnych  na poziomie dokonywanych rezerwacji.

Karty Rodzinne upoważniają do zakupu biletów z 50% zniżką.
W trakcie realizacji rezerwacji wymagane będzie okazanie aktualnych kart w ilości adekwatnej do liczby zarezerwowanych miejsc.
OKDR i KKR obowiązują na spektakle odbywające się w siedzibie teatru w dniach: wtorki, czwartki i niedziele, z wyjątkiem premier, spektakli zamkniętych i gościnnych.
Zniżki obejmują miejsca w sektorach B i C.
Pozostałe zasady dotyczące rezerwacji i sprzedaży biletów pozostają bez zmian.

 

Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny

Krakowska Karta Rodzinna

Zwroty:

W wykonaniu  prawa klienta do odstąpienia od umowy i w terminach określonych
przepisami  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U.2014.827(U)) Teatr zobowiązuje się do  zwrotu uiszczonej kwoty za
bilety lub wydania w to miejsce równoważnych cenowo biletów na inny wybrany
przez klienta spektakl.
W przypadku odwołania spektaklu zwrot za bilety opłacone gotówką następuje na podstawie paragonu fiskalnego, dlatego prosimy o jego zachowanie.

Teatr zastrzega sobie prawo do:

  • wydawania opłaconych biletów indywidualnych do 15 minut a grupowych do pół godziny przed rozpoczęciem spektaklu
  • niewpuszczenia na spektakl osób spóźnionych. W takiej sytuacji nie przysługują zwrot należności ani wymiana biletów
  • zmiany repertuaru